Jen Aplein Uncategorized 3 fouten bij de ontwikkeling van moderne apps en precies om ze op te lossen

3 fouten bij de ontwikkeling van moderne apps en precies om ze op te lossen

Een app vertegenwoordigt de applicatie en is een stukje software dat op een mobiel platform moet draaien. Geldverdienende niches zijn twee primaire platforms voor app-ontwikkeling die momenteel een hoog verdienpotentieel hebben. Dit zijn Apple’s iOS en Google’s Android. Vanaf juni 2011 host Apple iOS meer dan 511.000 gepubliceerde apps, terwijl Google Android meer dan 206.000 gepubliceerde apps host. Andere platforms voor app-ontwikkeling zijn onder meer het Blackberry OS van research in Motion (RIM) en Windows Mobile van Milliseconds. Deze platforms blijven echter achter bij de twee belangrijkste rivalen.

Je moet altijd rekening houden met je rivaliteit. Groothandel app laten maken U heeft niet het monopolie op het gebruik van supplementen of de service die u beschikbaar heeft. Je gedijt binnen een netwerk van zakenmensen met precies hetzelfde doel als jij. Een aanzienlijk aantal van uw concurrenten was voorheen geen mobiele telefoon meer. Je kunt ze stalken als iemand twijfelt. En is er nog meer dat het ergste is aan deze hele regeling? Uw rivalen kunnen al die waardevolle klanten bereiken, alleen maar omdat ze een mobiele site hebben, maar dat kan niet. Grrr. Een totale spelbreker.

Neem zeker eens een kijkje op de app. Het heeft geen zin om zomaar apps te gaan schrijven die niet aan de gebruikersspecificaties voldoen. Een jaar geleden kon je gemakkelijk een app schrijven die onzin deed (bijvoorbeeld een scheetgeluid maken) en verwachten dat mensen deze zouden downloaden. Er gaat meer gebeuren. Als je een app wilt die populair is, wil je deze misschien nuttig maken.

App Dev Secrets laat iets belangrijks zien over app-ontwikkeling. Er kan elke ochtendcursus een sectie zijn waarin wordt geleerd hoe u de bugs kunt debuggen en verwijderen die uw mobiele app kapot maken. Bugs zijn erg vervelend en kunnen ervoor zorgen dat mensen deze applicaties niet meer gebruiken. Daarom is het belangrijk om je apps up-to-date te houden, zodat mensen geen negatieve klachten achterlaten en van je concurrent overstappen. Mensen verwachten misschien dat het debuggen een beetje moeilijk is om te leren, maar als je eenmaal hebt geleerd hoe je moet debuggen, is het meestal heel gewoon. De informatie over app-ontwikkeling in dit programma is fantastisch, maar het slechte is dat de video’s over het algemeen ongebruikelijk zijn en dat veel mensen kwaad kunnen worden.

De toepassingen voor dit platform kunnen eenvoudig worden gevonden op de websites voor draagbare items. De items kunnen hier veilig worden gekocht en gedownload. Externe ontwikkelaars worden ook aangemoedigd om het aantal toepassingen voor dit platform uit te breiden. De overgrote meerderheid van deze telefoons is een display. Deze maken gebruik van een stylus waarmee je de opties op het scherm kiest, wat erg handig in gebruik is.

Nu u een ontwikkelaar bent, moet u, om financieel succesvol te zijn, een introductie krijgen in de concurrentie voor het segment Droid-gebruikers dat u tevreden wilt stellen met de ontwikkeling van uw mobiele app. Een suggestie: richt je op een klein, hongerig gebied. Het loont VEEL beter dan een enorm, onverschillig segment. Het is een stuk gemakkelijker om je te richten op je marketinginspanningen (ik loop hier op de zaken vooruit, sorry).

Als u eenmaal klaar bent met het daadwerkelijke gebruik van de ontwikkeling van mobiele applicaties, zult u het merken! Heeft u genoeg gedaan voor de internetmarketing van de app? Ik denk het niet. Wat kan er dan nog meer nodig zijn? Marketing en reclame kunnen dat wel. Mensen surfen veel via uw websites, dus geef op een zeer aantrekkelijke manier informatie over uw applicaties en updates weer, zodat de gebruikers uw websites vaker bezoeken, downloaden en gemakkelijk delen. U moet regelmatig updates aan de gebruikers verstrekken, waarbij de nadruk wordt gelegd op betere functies en verbeterde graphics.

Ik geloof dat deze aanwijzingen voldoende duidelijk zijn voor uw marketingperspectief van uw app en dat uw app hierdoor zeker een hoge ranking zal krijgen in de iTunes-sector. Oefen deze tactieken voor uw apps en laat me weten wanneer ze voor u werken.